Novinka

Asistence na moři SeaHelp

Moře dokáže překvapit i zkušeného jachtaře. Proto je tu asistence SeaHelp, která svým členům poskytuje kompletní ochranu při problémech, jež mohou skippera na moři potkat.

Sjednat členství

Hlavní výhody pro jachtaře

Lehké nasednutí

V případě lehkého nasednutí na mělčinu vám asistence SeaHelp přijede pomoct se stáhnutím lodě.

Uvolnění lan z propeleru

Mimo maríny zabezpečuje asistence SeaHelp pomoc s uvolněním lana nebo sítě z propeleru.

Přeprava osob při zranění

Kdokoliv z posádky má nárok v případě zdravotních komplikací na přepravu do nejbližšího přístavu k sanitce.

Tím to nekončí

Základní balíček dále pokrývá

  • příjezd na místo havárie
  • start pomocí vnějšího zdroje
  • přivezení 20 litrů paliva
  • odtah lodě z místa havárie

Aplikace SeaHelp na mobil ke stažení

Víte, že ...

  • ... asistence SeaHelp garantuje nejrychlejší možný zásah, přičemž průměrný dojezdový čas je 40 minut?
  • ... asistence není vázaná pouze na jeden výjezd, ale nabízí neomezený počet zásahů?
  • ... asistenci SeaHelp lze sjednat jednorázově na 14 dní, ale i na celý rok?
  • ... díky mobilní aplikaci SeaHelp jednoduše přivoláte pomoc tlačítkem SOS, kterým současně i nasdílíte svoji polohu?
Více informací

Jak to funguje

  • 1
    Sestavíte si pojištění na míru
    Vyberete si pojištění, které zrovna potřebujete. Začnete třeba cestovním pojištěním včetně storna.
  • 2
    Sjednáte a zaplatíte jednoduše online
    Nastíníte nám své plány, vyberete si z nabízených variant a zaplatíte pojistné. To vše během pěti minut.
  • 3
    A je hotovo, můžete v klidu vyrazit za dobrodružstvím
    Pojistnou smlouvu uložíme do vašeho účtu, kde si před vyplutím můžete dodatečně sjednat další druhy pojištění nebo jednorázově navýšit kauci.
    Spočítat pojištění

Časté dotazy

Kde najdu obchodní podmínky, kterými se asistence SeaHelp řídí?

Obchodní podmínky k asistenci SeaHelp najdete ke stažení zde.

Kde všude platí asistence SeaHelp? Působí i jinde než v Chorvatsku?

Asistence SeaHelp působí v těchto oblastech:
● Chorvatsko, Itálie, Německo, Nizozemsko, Slovinsko
● Španělsko a Baleáry (sjednání pro tuto oblast je možné s příplatkem)
Územní platnost najdete přehledně zde.

Kdy mohu využít asistenci SeaHelp?

Asistenci SeaHelp využijete, když se plavíte na charterové lodi, a to i tehdy, když nejste kapitánem (velitelem) jachty.

Je asistence SeaHelp opravdu k dispozici 24 hodin denně?

Ano, od května do září poskytuje asistence SeaHelp služby bez ohledu na den a denní hodinu, tedy 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Od října do dubna poskytuje SeaHelp své služby s omezením od 8.00 do 16.00 (na pobřeží Baltu vůbec).

Jak si zavolám pomoc asistence SeaHelp?

Nejjednodušší a nejrychlejší je přivolání pomocí jednoduché mobilní aplikaci SeaHelp. Stačí zmáčknout tlačítko SOS, kterým i současně nasdílíte svou polohu. Zavolat můžete i přímo na HotLine 00385 919 112 112 (Jadran) nebo 00800 112 00 112.

Za jak dlouho po nahlášení ke mně asistence SeaHelp přijede?

Asistence SeaHelp garantuje nejrychlejší zásah kdekoliv v Chorvatsku do 2 hodin, a to i během sezóny (průměrný čas je 40 minut). Zásahové lodě SeaHelp dosahují rychlosti až 48 uzlů.

Jaký je rozdíl mezi členstvím na 14 dní (SeaHelp CharterPass) a ročním členstvím (SeaHelp CharterPass 365)?

U SeaHelp CharterPassu se členství se vztahuje na konkrétní charterovou loď, platí max. 14 dnů a SeaHelp poskytuje služby pouze pro tuto najatou loď a její posádku. Naproti tomu SeaHelp CharterPass 365 je platný celý rok a vztahuje se na člena SeaHelp (nikoliv na konkrétní loď), je tedy přenositelný. A služby SeaHelp pak může využít kdokoliv z posádky, kdo se s členem plaví.

Je nějak omezený počet zásahů/výjezdů asistence SeaHelp?

V rámci svého členství máte nárok na neomezený počet zásahů. Pouze opakující se závady (pomoc při nastartování...) jsou poskytovány bezplatně jen třikrát.

Co přesně znamená lehké nasednutí na mělčinu?

O lehké nasednutí jde v případě, kdy loď nevystupuje z vody více než 10 cm oproti normálnímu stavu (nad obvyklý ponor) a hlavně, je po stažení opět schopna bezpečné samostatné plavby.

Jaká je cena za palivo, které mi v případě potřeby přivezou jako členovi asistence SeaHelp?

Cena paliva (v objemu do 20 litrů) je účtovaná podle aktuální tržní ceny. Musí být uhrazená na místě, v hotovosti a ve měně země, ve které se nacházíte.

Od kdy po sjednání mohu využívat služby SeaHelp?

Roční členství SeaHelp CharterPass 365 začíná okamžikem uplynutí 72 hodin od uzavření smlouvy (připsání členského poplatku na účet SeaHelp).
14denní členství SeaHelp CharterPass je nutné sjednat alespoň 2 dny před začátkem platnosti, tj. může být aktivováno nejdříve za 48 hodin po zaúčtování platby (členského poplatku na účet SeaHelp).

Je možné využít asistenci SeaHelp i v maríně?

Ne, SeaHelp poskytuje služby výhradně mimo vody přístavů a marín.

Jak mohu využít meteoporadenství a poradenství k revíru?

Nezávazná informace o počasí a poradenství je pro všechny členy SeaHelp bezplatná. Získáte ji na tel. čísle 0038551855404, v období od května do října (pondělí až pátek od 8.00 do 20.00, v sobotu od 8.00 do 13.00).

Co když budu potřebovat větší pomoc, kterou nepokryje členství SeaHelp?

Asistence SeaHelp poskytuje i služby za úplatu, ty budou tyto členu vyfakturovány podle platného ceníku SeaHelp. Člen bude před provedením těchto úkonů o jejich zpoplatnění a výši částky informován. Zásahové lodě jsou vybavené i pro řešení větších problémů a dokážou eliminovat škodu – využívají například vztlakové polštáře, velmi výkonné pumpy...

Náš web používá cookies

Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpohodlnější, používáme soubory cookies. Ty nám pomáhají analyzovat užívání stránek a můžeme je neustále vylepšovat. Také díky nim můžeme zde nebo na jiných webech i sociálních sítích ukazovat reklamní nabídku, která by vás mohla zajímat. Použití souborů cookies lze spravovat v prohlížeči. Více informací o cookies najdete zde.