Novinka

Pojištění storna pro jachtaře

Pronájem lodě bez starostí i během pandemie. Přinášíme vám revoluční pojištění proti nemoci COVID-19 i pro případ ekonomického úpadku pronajímatele.

Spočítat pojištění
Nově vás chráníme i při přesunu cílové země mezi ty nejrizikovější (tmavě červené) na "Mapě cestovatele MZV". A v kombinaci s cestovním pojištěním kryjeme i nucenou karanténu v místě pronájmu lodě.
Zavřít

Co kryje pojištění storna?

COVID – úřední rozhodnutí

Pojištění vás kryje v případě nemožnosti vycestovat do cílové země kvůli úřednímu rozhodnutí. Třeba když dojde k uzavření hranic, nařízení osobní karantény nebo k přesunu cílové destinace v “Mapě cestovatele” do rizikovější kategorie (nově platí i pro posun z červené do tmavě červené).

Nucená karanténa

Pojištění storna sjednané spolu s cestovním pojištěním vás kryje při karanténě nařízené místním lékařem či hygienikem.

Úpadek charteru

Připojistíme vás pro případ platební neschopnosti nebo nevůle charterového agenta či pronajímatele (zprostředkovatele) plavidla.

Více informací

Tím to nekončí

Základní balíček dále pokrývá

  • onemocnění COVID-19
  • nemoc, úraz a smrt
  • ztrátu zaměstnání
  • náhradního skippera

Víte, že ...

  • ... pojištění vás v základu kryje i pro případ onemocnění někoho z vašich příbuzných?
  • ... pokud máte zarezervovanou loď z loňska, můžete si u nás pojistit letos hrazený doplatek ceny pronájmu, a to do 14 dnů od jeho úhrady?
  • ... pokud letos loď zaplatíte a nevycestujete, budete si moct u nás uzavřít opakované pojištění storna pro příští rok?
  • ... máte možnost si připojistit i dodatečné služby spojené s pronájmem lodi, např. letenky atp.?
Více informací

Jak funguje cestovní pojištění a pojištění storna?

Na časové ose přehledně zobrazujeme modelový příklad lhůty pro sjednání a platnosti pojištění storna a navazujícího cestovního pojištění.

1. 11. 2020Datum úhrady nájemného nebo první splátky
Lhůta na sjednání pojištění storna

1. 11. – 15. 11. 2020

Pojištění storna musí být uzavřené nejpozději do 14 dní od data zaplacení nájemného nebo první splátky a uzavírá se vždy na celkovou cenu pronájmu.

15. 11. 2020Poslední den pro sjednání pojištění storna
Platnost pojištění storna

15. 11. – 1. 7. 2021

Kryje pro případ:

  • nemoci (včetně COVID-19), úrazu nebo smrti pojištěné osoby a jeho příbuzných
  • ztráty zaměstnání

Možné připojistit:

  • úpadek charteru
  • COVID - úřední rozhodnutí pro případ zavřených hranic, osobní karantény nebo přesunu cílové země mezi rizikovější
1. 7. 2021Datum odjezdu na loď do cílové destinace
3. 7. 2021Datum vyplutí (před vyplutím si sjednejte pojištění kauce a další naše produkty)
Platnost cestovního pojištění

1. 7. – 14. 7. 2021

Obsahuje mimo jiné:

  • léčebné výlohy (včetně COVID-19) do plného limitu i v nejrizikovějších zónách
  • asistenční služby v případě ohrožení zdraví či života
  • vodní sporty
  • právní ochranu
14. 7. 2021Datum předpokládaného návratu domů

Od 14. 7. 2021

1. varianta: jedete domů => cestovní pojištění zaniká návratem do ČR
2. varianta: jste COVID pozitivní => nastupujete do nucené karantény

a) cestovní pojištění se zdarma prodlužuje až do návratu do ČR

b) v případě, že jste si sjednali cestovní pojištění včetně pojištění storna, uhradíme vám 80 % nákladů na náhradní ubytování, stravné a návrat do ČR, to vše do výše ceny pronájmu lodě

Časté dotazy

Kde najdu pojistné podmínky, kterými se Boatsafe pojištění storna řídí?

Pojistné podmínky ke všem našim produktům najdete ke stažení zde.

Kde všude platí Boatsafe pojištění storna?

Naše pojištění storna je platné pro destinace po celém světě.

Je onemocnění COVID-19 již v základním rozsahu pojištění storna?

Ano, pojištění storna vás již v základu kryje pro případ onemocnění nemocí COVID-19, a to i pro případ, že onemocní někdo z vašich příbuzných a vy kvůli tomu nebudete moct vycestovat.

Uzavřel jsem smlouvu o pronájmu lodě. Dokdy si mohu sjednat Boatsafe pojištění storna?

Boatsafe pojištění storna lze sjednat do 14 dnů od úhrady ceny za pronájem plavidla, případně úhrady první zálohy.

Vztahuje se podmínka na sjednání pojištění storna do 14 dní od uzavření smlouvy o pronájmu i na celoroční pojištění?

Ano, vztahuje. I celoroční pojištění storna je potřeba uzavřít do 14 dní od uhrazení ceny za první pronájem, na který se má pojištění vztahovat.

Můžu jako právnická osoba uzavřít celoroční pojištění storna?

Ne, celoroční pojištění storna si může sjednat pouze fyzická osoba.

Dokdy mi platí celoroční pojištění storna?

Celoroční pojištění storna je platné jeden rok. Pojištění storna se vztahuje na všechny pronájmy s datem úhrady v tomto období, přičemž i všechny pronájmy musí v daném období proběhnout.

Co znamená připojištění úpadku charteru v rámci Boatsafe pojištění storna?

Toto připojištění Vás kryje pro případ platební neschopnosti nebo platební nevůle charterového agenta či pronajímatele (zprostředkovatele) plavidla. Pojistné za připojištění činí 0,975 % z limitu pojistného plnění.

Co znamená připojištění COVID-úřední rozhodnutí v rámci Boatsafe pojištění storna?

Toto připojištění vás chrání vždy, když dojde k úřednímu rozhodnutí, které vede k:
- k přesunu země, kde si pronajímáte plavidlo, mezi země s vyšším rizikem infekce v “Mapě cestovatele” MZV ČR a tedy změně podmínek pro cestování. Nově platí pro jakýkoliv posun, i do nejrizikovější tmavě červené kategorie.
- zákazu vstupu do cílové země nebo k uzavření hranic
- osobní karanténě pojištěného nebo jeho příbuzného
- uzavření letecké či jiné dopravy.
Pojištění vás navíc kryje i v případě nemožnosti vycestovat do destinace pronájmu plavidla v důsledku přírodní katastrofy a stávek. Pojistné za připojištění činí 1 % z limitu pojistného plnění.

Kdo všechno je pro účely Boatsafe pojištění storna považován za příbuzného?

Příbuzným pojištěného se rozumí jeho manžel, manželka, partner či partnerka žijící ve společné domácnosti, děti, rodiče, prarodiče, vnoučata, sourozenci, rodiče manžela či manželky, registrovaný partner/ka nebo rodiče registrovaného partnera/partnerky. Příbuzným pojištěného se rozumí též bratranec, sestřenice, strýc či teta.

Smlouvu o pronájmu jsem uzavřel stejně jako uhradil první zálohu v loňském roce. Letos budu hradit pouze doplatek z ceny pronájmu lodě. Je možné pojistit tento doplatek proti stornu?

Ano, v rámci Boatsafe pojištění storna lze pojistit pouze doplatek hrazený letos za předpokladu, že k uzavření pojištění dojde do 14 dní od úhrady doplatku.

V případě, že letos nevycestuji a od pronajímatele obdržím poukaz na pronájem lodě pro příští rok, je možné u vás tento poukaz pojistit proti stornu?

Ano, v rámci Boatsafe pojištění storna je možné uzavřít opakované pojištění takového poukazu za předpokladu, že k pronájmu lodě dojde do 1 roku od uzavření takového pojištění.

Lze pojistit proti stornu i doplňkové služby související s pronájmem lodi, například letenky, profiskippera, transfery, ubytování před naloděním atp.?

Ano, za předpokladu, že cenu těchto služeb započítáte do limitu pojistného plnění, na který si sjednáte pojištění storna.

Lze pojištění storna uzavřít samostatně, tj. bez současného uzavření cestovního pojištění?

Pojištění storna lze uzavřít jedině s cestovním pojištěním.

Jaké jsou rozdíly v rámci pojistného plnění, když si uzavřu pojištění storna pouze na skippera nebo na celou posádku včetně skippera?

Pojištění storna se vztahuje pouze na skippera

V případě, že skipper není schopen plavby, můžou nastat tyto situace:
- plavba se ruší –> úplné storno pronájmu;
- plavba se neruší –> úhrada nákladů za pronájem profesionálního skippera.

Pojištění storna se vztahuje na celou posádku včetně skippera

V případě, že skipper nebo některý z členů posádky není schopen plavby, můžou nastat tyto situace:
- plavba se ruší –> úplné storno pronájmu;
- plavba se neruší –> úhrada nákladů za pronájem profesionálního skippera nebo úhrada nákladů za absentujícího člena posádky.

Pokud chci, aby se pojištění storna vztahovalo na celou posádku, co pro to mám udělat?

V tom případě stačí, aby si kterýkoliv člen posádky uzavřel pojištění storna a celá posádka cestovní pojištění.

Kryje Boatsafe cestovní pojištění také náklady spojené s prodloužením pobytu z důvodu nucené karantény?

Ano, ale jenom v případě, že si v rámci Boatsafe cestovního pojištění sjednáte i pojištění storna. Pokud doba karantény přesáhne dobu plánovaného pobytu, v tom případě uhradíme navíc karanténu nařízenou místním lékařem či hygienikem – tj. ubytování, stravné a návrat do ČR, a to do výše 80 % nákladů, maximálně však do výše sjednané pojistné částky pojištění stornovacích poplatků.

Je možné pojistit si v rámci pojištění storna pouze zálohu za pronájem?

Ne, není možné si pojistit pouze zálohu za pronájem plavidla. Pojistné se počítá z celkové ceny pronájmu, a proto je potřeba si uzavřít pojištění s limitem plnění ve výši ceny pronájmu (případně další nákladů spojených s pronájmem).

Náš web používá cookies

Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpohodlnější, používáme soubory cookies. Ty nám pomáhají analyzovat užívání stránek a můžeme je neustále vylepšovat. Také díky nim můžeme zde nebo na jiných webech i sociálních sítích ukazovat reklamní nabídku, která by vás mohla zajímat. Použití souborů cookies lze spravovat v prohlížeči. Více informací o cookies najdete zde.